DIGITALT PAKET MED ALL INCLUSIVE!

All inclusive - all includedKöp ett digitalt paket med all inclusive för ditt möte, jippo, konferens eller kick-off!

Det ser ut som att många av oss får fortsätta hösten digitalt, även om vi förstås hade önskat att läget var annorlunda! Så småningom kommer vi alla äntligen ses fysiskt igen, men tills dess försöker vi naturligtvis göra det bästa och det mesta av situationen! Därför, lagom till höstens och vinterns olika digitala evenemang, erbjuder vi ett förmånligt digitalt paket med all inclusive! Här ingår både inbjudan/anmälnings- och deltagarhantering, digital eventhemsida och livesändning från en professionell studio via vår favoritplattform. Dessutom inkluderas givetvis våra härliga mötes alt. AW-kassar som smidig levereras hem till era anställda så att de kan ta del och känna sig engagerade, nästan som ”på riktigt”! Vi tar hand om era deltagare så att ni istället kan fokusera på dagens agenda och innehåll men även där finns vi naturligtvis med och stöttar upp när ni behöver oss!

De senaste åren har vi producerat mängder med digitala event (mer om dessa och referensobjekt här: https://bsc.se/blog/digitala-event) och är en garanterat trygg samarbetspartner som vet vad ni behöver och hur ni maximerar ert digitala möte. Det gäller förstås oavsett om det är för en liten grupp eller för tusentals personer. Så är det dags att göra något ”på riktigt” men på distans, då är det en professionellt och minnesvärt digitalt paket med all inclusive ni ska satsa på!

Läs vidare nedan eller kontakta oss direkt på hello@bsc.se för att boka in ett digitalt paket med all inclusive. Du kan även fyll i formuläret längst ner på sidan så återkommer vi med mer information!

VAD INGÅR I VÅRT PAKET MED ALL-INCLUSIVE?

Innehållet i vårt digitala paket med all inclusive!Här har vi tänkt på allt – så du slipper – när du bokar vårt digitala paket med all inclusive!

Allt detta ingår när du bokar ett digitalt paket med all inclusive via oss!

Eventhemsida – ha all information samlad på samma ställe!
Registrering, anmälnings- och deltagarhantering.
o Påminnelser, möjlighet att ange ev allergier, storlekar etc, utskick av surveys och tack till deltagare.
AW-kasse eller Möteskasse för alla deltagare, bekvämt levererat till hemadressen före eller efter evenemanget. (Mer om våra fina kassar kan du läsa här!)
Studio av högsta klass för streaming av ditt event.
Plattform för sändningen via Sveriges mest snabbväxande eventplattform som bl.a. varit officiell leverantör av Almedalsveckan.
o Brandad session.
o Egna färger, logotyp och bakgrundsbild.
o Engagera publiken med vackra quiz, ordmoln och polls.
o Deltagarna kan reagera med emojis eller diskutera i chatten!

Eventplattform:

Univids eventplattform

MAXIMERA ERT DIGITALA PAKET MED ALL INCLUSIVE!

TIPS för att få ut det mesta och det bästa av er dag!

Vill ni maximera er mötesdag finns det några saker att tänka på.Förberedelser är naturligtvis A och O när det kommer till att få deltagarna engagerade och för att få budskapet förmedlat på bästa sätt. Det finns emellertid många fler saker att fundera över inför ett digitalt event… Här kommer lite tips från oss så nästa möte kan nå ännu högre höjder!

Maximera nästa event - ta ett Digitalt paket med all inclusive!

Före mötet:

  • Skicka ut en ”Virtuell teaser” med länkar, nedladdningsbart material, tydlig agenda samt inspelad video från VD eller moderator för att väcka nyfikenhet och skapa engagemang.
  • Frågeställningar att tänka på kan gärna lämnas ut inför mötet så att alla får tid att reflektera.
  • Fysiskt eller virtuellt material kan deltagarna med fördel ta del av redan före evenemanget så att de har en möjlighet att förbereda sig.
  • Locka till deltagande med uppskattade giveaways redan på förhand! Vem älskar inte att få en goodiebag? 🙂
    • Virtuella giveaways: t.ex. skrivbordsbakgrunder, presentkort (kaffe, glass, måltid) kan distribueras via eventhemsida eller via länk i t.ex. mail.
    • Fysiska giveaways: så som en härlig möteskasse, AW-kasse, brandade produkter för hemmakontoret, träning eller fritid. Exempel på brandade produkter är tröja, strumpor, täckväst, mössa, väska, vattenflaska, laddare, hörlurar. Alternativt utrustar ni deltagarna med mer traditionella gåvor så som nyckelband, pennor, block, kaffekopp vilket gör att det digitala mötet nästan känns som om det vore en fysisk konferens.

Under mötet:

  • Ha en tydlig lobby där gästerna samlas upp innan mötet sätter igång. Här passar det utmärkt med musik, inspelad video och/eller upplagd agenda! Låt alla känna sig välkomna och gärna lite laddade!
  • Var säker på att alla kommer till tals genom att inkludera grupparbeten, runda-bords-samtal, mingel och digitala break out rooms. Detta medför att deltagandet och energin kommer igång. Sätt färdiga och tydliga samtalsämnen alla kan vara delaktiga i: T.ex: ”Hur tror ni att vår bransch kommer se ut om 10 år?”.
  • Pauser! Gärna med musik (varför inte en DJ?), aktiviteter (pausgympa?) eller dela ut en klurig uppgift att lösa tills alla är tillbaka. En enkel uppgift kan vara att alla ska fylla på varm dryck i en kopp som symboliserar just dig, eller svara på tre frågor om det ni just gått igenom för att vinna ett fint pris.
  • Förinspelade snygga videos och inlägg i sändningen breddar och ger liv till sändningen (tänk TV). Det gör dessutom att även du kan få en välförtjänt andningspaus! Innehållet som kommer att driva mest engagemang bör dock alltid presenteras live!
  • Låt deltagarna delta…! Se till att det finns möjlighet att ställa frågor och interagera med talarna, inkludera förberedda frågor och svar, ha omröstningar, Q&As, livechatt, presentera “visste-du-att-fakta” och ha trivia-tävlingar.
  • Om ni har sponsorer eller samarbetspartners med på mötet – låt dem finnas tydligt presenterade och med kontaktuppgifter för kommande frågor och funderingar.

Efter mötet:

  • Sammanfatta det ni gått igenom efteråt. Dela materialet genom att maila ut eller dela på er eventsida. Även de som inte kunde delta kan alltså ges möjlighet att ta del av dagen. Sändningen kan också med fördel länkas så alla kan titta även i efterhand via eventhemsidan.
  • Återkom med svar på frågor som kommit in t.ex. i chatten och som inte hunnit behandlas under mötet av olika orsaker. Återupprepa och sammanställ redan ställda och besvarade frågor.
  • Samla in feedback – vad kan vi förändra och förbättra till nästa gång?
  • Har ni inte skickat ut något fysiskt till deltagarna innan innan – gör det efter mötet i syfte att förlänga och förstärka mötet! Tacka för deras uppmärksamhet och engagemang, ladda dem ytterligare inför nästa kvartal eller önska dem helt enkelt en trevlig helg!

FÅ DAGEN ATT GÅ IHOP! 

Finslipa dagens agenda!

Glöm inte att det är du som sätter agendan…

En tydlig och bra agenda är viktigt för alla möten, men förmodligen är den allra viktigast vid ett digitalt evenemang. Det bästa är om både ni och gästerna vet vad som komma skall och kan förbereda sig inför varje punkt noga. Glöm inte heller att lämna plats för pauser och interaktivitet eftersom en hel dags digital konferens är ansträngande för både kropp och knopp!

Lite bra tips och läsinspiration grundat på forskning för bra och effektiva möten finns att ta del av på denna sida: https://battremoten.suntarbetsliv.se/.

Förslag på vad som kan rymmas i agendan för ett digitalt paket med all inclusive!

Agenda

BSC FINNS HÄR – INTE BARA FÖR ERA DIGITALA MÖTEN!

I takt med att samhället börjar öppnas upp är det fler och fler som börjar boka in sina traditionellt fysiska evenemang! BSC är era egna veteraner efter våra över 30 år i eventbranschen och vi är gärna ert bollplank och er kunskapsbank! Kanske vill ni kombinera så att vissa deltar på distans, emedan andra finns med live via länk? Inga problem! Mer om hybrida möten kan ni läsa om här! Eller kontakta oss för kreativa förslag!

Är det dags att komma tillbaka på riktigt? Kontakta oss! 

Varmt välkommen att kontakta oss för fler förslag på hur vi kan hjälpa er få med era fysiska eller digitala event! Skicka ett mail till hello@bsc.se eller fyll i formuläret nedan så hörs vi snart!